U poslovnom, ali i svakodnevnom životu, najčešći način ispoljavanja socijalnih interakcija među ljudima je komunikacija. Zbog same frekvencije komuniciranja među ljudima, neminovne su pojave nesporazuma, a često i konflikta.
Kroz edukaciju “Asertivnost i upravljanje konfliktima“ polazici će naučiti kako da se, na adekvatan, samopouzdan i komunikacijski zdrav način,zauzmu za svoje interese i intere svog odjela ili tima, pomoću asertivne komunikacije i boljeg razumijevanja ponašanja drugih ljudi.
Zašto ova edukacija?
Cilj ove elektronske edukacije je da korisnicima pruži potrebne vještine i znanja kako bi efikasno komunicirali na asertivan način i upravljali konfliktima u različitim životnim i radnim situacijama.
Šta ćete naučiti?
Asertivnost, modeli i asertivna komunikacija, te verbalni aspekt ponašanja
Karakteristike agresivnog i pasivnog ponašanja
Tehnike za asertivnu komunikaciju
Kako možemo biti više asertivni
Konflikt temeljen na odnosu, informacijama ili interesima
Rješavanje i stilovi rješavanja konflikta i problema
Kako se nositi sa ljutim ili agresivnim osobama
Ideje za daljnji razvoj
Plan akcije
Kupovinom edukacije, ona prelazi u Vaše trajno vlasništvo bez ograničenja korištenja i dodatnih troškova. Ukoliko ne posjedujete portal za učenje na daljinu, iskoristite mogućnosti naše infrastrukture.