Za posao je moguće reći da se temelji na prodaji, zadovoljstvu kupaca i dobiti, a često najveći problem s kojim se posebno novi poduzetnici susreću je zaključivanje same prodaje. Zaključivanje prodaje možemo posmatrati kao finalnu ocjenu o tome da li smo uspjeli doći do kupca, zadržati njegovu pažnju i osvojiti njegovo povjerenje. Brojni prodavci širom svijeta uživaju u osjećaju ushićenja i neizvjesnosti koji donosi prodaja. Kako bi se, međutim, neizvjesnost – koja svakako nije uvijek prijatna – umanjila, te povećale šanse da do ponovnog zaključenja prodaje dođe, osmišljene su brojne tehnike zatvaranje prodaje.
Zašto ova edukacija?
Cilj ove edukacije je osposobljavanje učesnika da savladaju ključne tehnike i strategije koje doprinose efikasnom zaključivanju prodajnih poslova, usmjeravajući se na razvijanje vještina prepoznavanja potreba klijenata, vođenje konstruktivnih pregovora i postizanje dugoročnih poslovnih ciljeva.
Šta ćete naučiti?
Ključni koncepti pregovaranja
Koraci u pripremama za pregovore
Koraci zatvaranja prodaje
Tehnike zatvaranja prodaje
Završna pitanja i fraze
Kupovinom edukacije, ona prelazi u Vaše trajno vlasništvo bez ograničenja korištenja i dodatnih troškova. Ukoliko ne posjedujete portal za učenje na daljinu, iskoristite mogućnosti naše infrastrukture.